I can't forget the past

har inte skrivit här på ett tag igen men känner fortfarande att jag inte har någon lust... är verkligen på sämst humör, eller typ inte men känner mig åt helvete. jo men det är ju lite småkul, nä men snart är det ju jul, kanske dags att börja rycka upp sig? fast vet inte varför, ser inte så stor anledning. nåjo, nog om det. nu har jag precis skrivit ett sånt här deppigt inlägg som camilla älskar :) bara för dig honey! haha.. inget jag kan göra nå åt, sådär rolig har jag kännt mig den senaste tiden!

förutom att deppa idag så har jag legat och sovit, orkade verkligen inte skolan.. imorn så måste jag till skolan, har nå test i engelskan och iosprov, puss på det

Kommentarer
Postat av: camy

älskling.. sluta då! Var glad!

2008-12-18 @ 18:05:08
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0