Tisdag

Idag vaknade jag vid tio så jag skulle vara redo när Camilla ringde men tror ni inte att hon och Erik hade försovit sig? Jo det hade dom=p Men nåjo, vid halv tolv nån gång kom dom och hämtade upp mig och Krille så for vi till boden och badade;) Höhö!

Vet inte riktigt vad klockan var när vi kom hem men den var väl nånting. La mig iallafall och vilade ett tag och sen skjutsade Krille mig till solsystemet för att sola osv. Nu har jag precis kommit tillbaka och funderar typ på att lägga mig för kvällen? Ehjo, men det lär ju inte bli så men man kan ju alltid hoppas:)

Imorn är det nyår, vi ska på middag hos mina kusiner osv:) Vet inte riktigt hur länge jag blir där, Krille kommer väl och hämtar mig nån gång och så far vi till mig och umgåsas med flickorna mfl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0