grattis hanna stjernström=)

vi hade ingen idrott idag så jag hade egentligt 5 timmars hål istället men provet var flytat bak en timme, men det gick ganska fort, det blir ju var man gör det till :D heh jo, och jag gjorde inget och inget, försökte sova och sen biblioteket, lånade lite grejer till iosen och en bok till engelskan =p sen när vi då ska börja skriva så har ju våran lärare glömt lämna mitt och jennys prov, haha jo men det var ju jättekul... men löste sig och provet gick åt helvete! nog om det.
nu ska jag berätta lite om dagens och kanske årets händelse, haha! när vi står och väntar på bussen i skolan, så står bävern i trappen och sen mitt i allt tippar hon omkull? eller ja, antar att hon var på väg ner men hon flög då nå så förbannat och elaka som vi är började ju självklart alla asgarva och jag fick lite dåligt samvete som bad om ursäkt och sen sprang hon därifrån, haha nåjo.. dagens bävrar. men ungefär såhär kul var det, enligt johanna iallafall

annars idag har det inte hänt nå kuligt allsssss, och nu ska jag fortsätta läsa min engelskabok tills mami kommer hem så hon kan hjälpa mig med min rapport, hejpa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0