grattis mattias backman=)

jo grattisgrattis på 17-års dagen=) dagen har varit bra till en början, först nån föreläsning, den var jättetråkig men det var väl ändå kul. jag och jenny satt och posade lite för kameramannen men jag tror inte han märkte nå... :p sen svammel med camybabe också! efter det var det bio, har ingen kommentar om filmen för jag sov hela och när den var slut smällde jenny till mig med en ballong i ansiktet :p efter det så gick jag och jenny till roasters och fikade, mycket trevligt :)

imorn ska vi till råne och leka med småttingarna då, typ tråkigt men vi kanske överlever =) jag och jenny ska hålla i pepparkakskull, haha yeapp =) efter det blir det väl att fara hem och duscha för sen blir det party med jenny men har inge den blekaste om vart vi drar efter bion? haha nåja det fixar sig säkert:D

och sen på lördag blir det filmmaraton med jenny ;) johan lämnar henne hemma för tredje helgen irad så vi ska visa att man kan ha kul och mys utan pojkar =) mycket trevligt, vi ska ha en massa godis från godishuset, kan det bli bättre? ne jag tänkte väl det


och denna bild fick jag av jenny idag :)<3

Kommentarer
Postat av: camy;)

puss på er.. ja vill åxå ha den bilden! <3

2008-11-13 @ 20:26:27
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0