jaja

finns inte mycket att säga om helgen. eller fredagen var bra :) var till hanna och fikade med flickorna och sen for vi till mig och såg idol osv och jag färgade håret och hanna gjprde slingor av det som blev över ;)

på lörsdagen var jag in till stan med johanna och hanna och sen for jag hem och duschade innan vi skulle till sara. när vi kom dit så åt vi pizza och tog det lugnt och sen började vi väl dricka nån gång och så rasade det in folk lite då och då och sen blev det väl som det blev men jag tänker inte säga förlåt för nått för jag tycker inte att det var fel. vid halv ett for jag iallafall till krille och sov där =)

igår vaknade jag nån gång, ingen aning om vad klockan var men typ vid ett så klev jag upp och åt frukost och så, sen vid fem kom pappa och hämtade oss och vi for och köpte maxmat, mumma! :) fast det var inte lika gott som jag trodde att det skulle vara... men iaf sen på kvällen blev det bara massa tjaffs så vi får väl se hur det blir med sthlm?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i och säga förlåt. men du kanske ska tänka på vad fan du håller på med mot krille?

2008-11-26 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0