tisdag

känner mig sjukt nere just nu men jag är gode glader att jag har vissa som förstår :) ikväll har jag varit med krille men nu tror jag att han vandrade sin väg för att jag var så tjurig men vi ser väl om han kommer tillbaka =p nåjo. imorn har jag idrottsprov kom jag precis på, helvete! aja får väl se hur det går... sen på fredag ska vi till råne och sen är det heeeelg:) längtar väldigt mycket till helgen, blir som sagt bio med jenny, camilla och kanske krille, förfesta där och sen skulle vi kanske till erica men ingen verkade pepp på det och jag har ingen lust att vara med någon där så vi får väl se =) nu ska jag iallafall lägga mig och se tv och försöka sova så natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0