utmanad av johanna

Tre saker som skrämmer mig:
* småkryp
* mörker
* livet

Tre personer som får mig att skratta:
* jennyGGG
* camilla
* björn gustvsson


Tre saker jag älskar:
* johan palm
* dom flesta vännerna
* musik


Tre saker jag hatar:
* nakna fötter
* pruttar
* min mobil


Tre saker jag inte förstår:
* mig själv
* några vänner, kanske
* varför min mobil slår av hela tiden

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* armband
* örhängen
* tuggummi

Tre saker jag gör just nu:
* deppar
* funderar
* skriver


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* utlandsresa med piff!
* vinna flera miljoner
* spola tillbaka tiden

Tre saker jag kan göra:

* tjura
* sjunga falskt
* spendera pengar


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* vännerna före allt, eller?
* familj
* musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* laga god mat
* koppla bort alla dåliga tankar
* spara pengar


Tre favoriträtter:
* plankstek med beasås
* tacos
* pasta och pastasås

Tre personer jag utmanar:
* den
* som
* vill


Kommentarer
Postat av: Nejra

Hejhej. Kika gärna in på min blogg om du har tid och lust :)

2008-11-11 @ 21:34:43
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0