we had the chance to make it

igår sov jag hos christoffer för annars tänkte han inte göra min läxa... =p nåjo, var mycket trött när jag vaknade imorse men hann med bussen iallafall :) just nu har vi multimedia och det är jättetråkigt för jag kan inte börja med mitt arbete fören rapporten i iosen är klar och jag har ju inte ens börjat så det känns ju bra.. eller inte. sen har vi idrott och efter det lunch och fyra timmars hål, mycket kul=) blir att plugga med camilla och säkert jenny :p måste låna en bok på engelska också, åh.
efter skolan ska jag hem och sova och när mamma kommer hon hem så får hon hjälpa mig med rapporten och sen när krille kommer så får han göra min engelska läxa:D sen blir det nog att se gossip som camilla nu har tvingat mig att börja se, och sen sussa

You can hide behind your stories
But don't take me for a fool
Your love is just a lie
It's nothing but a lie
You're nothing but a lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0