forgive and forget

okej, glöm mitt förra inlägg! haha. dagen har varit bra :) vi for till universitetet vid elva och sen klockan tolv tog jag och jenny bussen till stan och käkade på max och sen traska vi runt till nyss, har precis kommit hem och så :) köpte iallafall två par trosor, örhängen och en tröja=) jag har blivit beroende av att köpa trosor? känns inge bra men iallafall, nu ska jag börja plugga lite smått och sen krypa ner under täcket och se tv för jag börjar känna mig lite hängig och det är ju mindre bra för jag ska inte vara lika sjuk i turkiet som på kreta iallafall, det är ett som är säkert! men ja, nu ska jag iallafall börja tänka lite mer positivt och sluta vara så deppig och trög, det känns typ roligare =) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0