jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt

vaknade tidigt idag av att matte ringde och väckte mig men lyckades somna om efter tag :p haha, tur det. vid kvart i elva for jag in till stan med far och böt två linnen och sen for vi hem igen för jag hade glömt min mp3 och lite annat, haha :) sen for vi och hämtade upp jenny, sen raka vägen mot arcus!
kan inte säga annat än att vi var mycket duktiga idag på orienteringen, vi gick hela banan på 45minuter :D sen satt vi bara i arcus ett tag och nu är jag hemma :)
sitter och försöker plugga men vet inte riktigt vad jag ska göra men det fixar sig säkert. krille är också på väg hit för att hämta sin nycket som han har glömt här, han får väl säga hur man gör innan han drar vidare :p och sen eller snart ska jag och träna med jossi också, mycket skönt.
och ikväll får jag se vad jag hittar på eftersom att jag gör bort pluggandet nu ;) haha nåja, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0