seg söndag

skulle ju egentligen och träna med johanna idag men hon orkade inte och det var väl rätt bra för jag kände mig inte heller så pigg.. =p har iallafall städat mitt rum idag, eller plockat undan lite kläder och så :) sen har jag försökte plugga lite och så har jag varit och solat, det var skönt! ikväll kommer johanna kanske hit och myser och ser tv :) men vi får väl se.

imorn så skola, har kanske redovisning på morgonen, det var bara en som skulle hinna så vi får väl se :p sen ios och varmkök så jag går till fem imorn, känns rätt jobbigt. efter skolan så blir det ungdomsmottagningen och sen ska jag och träna om jag orkar :) haha, vi får väl se. efter middagen har jag iallafall ingen aning om vad som händer, blir nog att ta det lugnt eller nå=p ha en trevlig kväll iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0