My mind is gone, I'm spinnin' round

Tjabbatjena=) Idag vaknade jag tidigt, inte lika tidigt som planerat dock:p Dagen var faktiskt mycket roligare än jag hade förväntat mig och vårat lag var superbra! Hehe
Efter skolan for jag raka vägen hem och tog det bara lugnt fram tills klockan fyra då det var dags för spincore, loooove it! Blev inte bodypump igår då jag har en väldigt slö mor så jag tänkte att jag kunde spara mig till idag då spinning är hundra gånger bättre:p Fick med mig min bror hehehe.. Det var iallafall kul att se han slita, han har väl inte rört sig på flera år förutom när han går mellan datorn och kylen:p

Nåjo, försöker få igång pappa också men det går mindre bra haha
Jag: Pappa, vet du vad du gör på söndag mellan fyra och fem?
Pappa: Nej, vadå?
Jag: Tränar bodypump!
Pappa: Vet du vad jag gör mellan halv fem och fem?
Jag: Tränar bodypump?
Pappa: Åker ambulans!

Menmen, jag ger mig inte i första taget! Nu ska jag ut och hjälpa Krille med vad han nu håller på med så tjing=)


Våran bro från ledarskapsjakten=)
- Så ni satsade inte på att få den snyggaste?
- JOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0