HEEEY

HEJ!:D

Idag har jag varit slö, sov till nån gång efter elva, hoppade i duschen och sen gick jag ner till porsöskolan och kollade när dom hade idrott =) Mycket söta barn! Måste dit på måndag och prata innan skolan, jobbigt!

MEnmen, när jag kom hem låg jag bara i soffan och såg barntv:D Sen sa pappa att vi skulle fara och köpa en julklapp till mamma och sen djurmagazinet och shoppa till gizmo ;) Men han är ju seg som alltid, nu sitter han i köket och surrar med nån snubbe..
Jag har till och med hunnit locka håret och då har man lite och göra^o) Nåja, ikväll är det idolfinal, erik vinner fast jag hoppas att calle vinner för att han tog toves plats....... tove skulle vinna, inte nån konstig kille.

Nåja, nu sitter jag och lyssnar på fast car med tracy chapman, greeeat:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0