Ahmen godmorgon

Imorse var jag äckligt trött och tänkte att jag skulle gå äckligt sliten till skolan men nae, hoppade i duschen halvåtta efter att ha sett mig i spegeln! När jag kommer ut från duschen frågar pappa om jag hinner med någon buss, vad tror han själv? Fick iallafall skjuts av Tony från hans jobbbb en kvart för sent, he he.
När jag kom till skolan gjorde jag ett test i engelska och om jag får säga det själv så gick det mindre bra men vi får väl se=)
Idag går jag till fem och sen efter skolan ska jag till Camillaaaaa och plugggaaaa och sen ska jag äta min goa choklad och se Bolt igen(Love it) så jag hinner inte träna idag heller men imorn blir det spincore, yey! Svettigt
Men nu ska jag leta fakta om Emily Brontë så hejs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0