Godmorgon

När jag vaknade idag så kände jag att jag behövde en sovmorgon. Vaknade för en halvtimme sen och jag har hunnit duscha och äta frukost!
Nu sitter jag och smörjer in ansiktet och ska väl börja fixa mig nån gång:p Måste bara samla mina krafter först. Snart kommer Krille hit för han har krockat med mammas bil hahahaha! Eller kanske inte, eller jag vet inte hur man säger, det var nån som körde in i honom?:p Det var lite småkul iallafall.
Nåjo, går till tre idag, hur jobbigt låter inte det? Herregud, sen måste jag hem och försöka plugga lite och sen halvåtta är det spinning!

Igår så var jag ju på aerobic med Johanna haha det var kul och vi hängde väl inte med så bra:p Men kanske far dit nån fler gång. Sen for jag iallafall till Camilla nån gång, minns inte riktigt vad klockan var men vi pluggade iallafall, eller den här gången blev det ganska mycket svammel men det var kul:p Sen kom tjurskallen och hämtade mig vid 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0