Hej igen

Tredje gången jag skriver idag haha, men har man inget liv så har man inte=) Efter skolan gick jag iallafall på stan med Jenny, hittade mig ett par skor som jag och Krille for och köpte sen and I love them! Dom var ganska lika ett par skor jag skulle beställa från h&m men var tyvärr mer än dubbelt så dyra så det var ju ett litet minus:p Haha nåja var bara tvungen att berätta det=)
Blev inte heller någon bodypump idag för Johanna som hade tvingat med mig skulle helt plötsligt inte gå så då orkade jag inte heller för jag var mycket trött som jag alltid blir efter att ha badat i klooor.. Är väl egentligen alltid trött men är extra trött då:p Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0