Onsdaaag

Gårdagen var mycket bra, var trött men tog mig hem från skolan ändå! Gjorde väl inte så jättamycket, for till Krille och åt köttsoppa och semla:p Sen for jag på spinning med Jenny:) Det var svettigt men skönt, haha!

Idag när jag kom till skolan så fick jag veta att Margareta var sjuk så vi fick jobba själva, har dock inte blivit så mycket sånt för mig, har mest suttit och klickat runt på olika sidor här och jaa..:p Efter den här lektionen ska vi till pontus och simma, yey vad roligt! Nä kanske inte, det suger rätt hårt...
Menmen, efter idrotten så har vi lunch, lpl, mattec och psykologi och sen klockan tre får jag fara hem=) Efter skolan ska jag sova och sen bodypump med jumbojossi! Nåjanåja, nu måste jag börja stänga ner så jag hinner byta om och hoppa i bassängen i tid, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0