Semlor

Igår var jag jättearg, och då menar jag verkligen jättearg! :p Tänker inte skriva varför för det har ni inte med att göra men ni har säkert redan lyckats lista ut att det var Christoffers fel alltihopa=)

Idag var jag trött för att muppen kom hit igårkväll när jag precis hade somnat eftersom jag inte ville svara när han ringde och sen kunde jag inte somna om fören över en timme senare, tack! Kom iallafall drygt en timme sent till skolan och i skolan hände inget speciellt förutom att det var två amerikaner på engelskalektionen och det var kul:p Haha!
Efter skolan kom Krille och hämta mig och sen vet jag inte, vi for till rutvik och köpte semlor och sen for vi till min mormor och käkade bruna bönor med fläsk..? Men eftersom jag inte tycker om det så fick jag självklart nå annat:D Strax före sju så for jag och Krille för att jag skulle och träna, spincore och nu har jag ganska precis kommit hem, har bara hunnit äta en semla som min mormor hade gjort;) Mooomma!

Och sen imorn så har vi friluftsdag och jag hade väldigt fina planer som Camilla och Jenny förstörde totalt... Skulle ligga hemma och sova men nae, dom kommer hit kvart över nio och då ska jag med ut och åka skoter:p Ne men så hemskt är det ju inte, får väl sova efter det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0