Söndag!

Idag ringde Camilla vid halv ett och frågade om jag skulle med och åka skoter och varför inte?=) Vi for ut strax efter ett och kom hem vid halv fyra, det var riktigt trevligt:)
När vi kom tillbaka så åt vi köttsoppa och sen vid halv fem så hämtade Krille mig för klockan fem var det spinning och klockan 6 när den var slut kom han och hämtade mig igen:p
Nu sitter jag och gör ingenting, måste göra en restuppgift till iosen, känns jävligt jobbigt men måste man så måste man... Ikväll blir det bara att ta det lugnt, Krille sitter och mumlar för sig själv att han vill baka nå gott och det verkar som att han har kommit fram till att han vill baka chokladpudding, inte så mycket att baka men okejdå... :p

Kommentarer
Postat av: stinky

jag åt också köttsoppa då:D

2009-02-16 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0