Dagens smältost

Idag tog jag en sovmorgon och det var ju inte nådigt skönt!:) Åt kellogs K special till frukost och då ska man ju tydligen få en bra start på dagen men kan väl inte påstå annat än att jag fick en mycket jobbig start på dagen? Ja herregud.

Väl i skolan hände inte så mycket, på idrotten klättrade vi osv och JennyG tog sig ända upp den här gången;) Efter skolan lämnade jag igen nå jeans och köpte en tröja och nu är jag hemma=) Sitter och äter fil och havrefras, mooomma!
Sen på typ 45minuter ska jag väl börja röra mig mot stil, blir bodypump idag också eftersom att jag inte kunde träna i måndags:p Höhö! Och Jenny ska med;D Primaa! Men ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha liffa;) fan va jag längtar efter att klämma på dina lår imorgon;)

2009-01-28 @ 19:33:55
Postat av: Anonym

liffa;) fan va jag längtar efter att klämma på dina lår imorgon!;)

2009-01-28 @ 19:34:35
Postat av: Anonym

oj du fick två;) bara för att jag längtar så mkt;)

2009-01-28 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0