I lost it somehow

Idag fick jag vakna mycket tidigt för att jag skulle kunna ta mig hem i tid för att Krille skulle spela innebandy med min far..:p
Senare ska jag på stil med Johanna och fixa nytt gymkort, känns grymt bra!:) Efter det får jag väl se vad som händer, säkert bara att ta det lugnt och sitta hemma i min ensamhet och bli emo. Ne kanske inte, men nästan..=p Ska nog ta en prommis sen för det var länge sen, men det är så sjuukt kallt ute så vi ser ju!

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen igen och tänka på hur jävla meningslöst livet egentligen är och hur mycket meningslösare jag gör det, yey!(y) Skjut mig.

I'm falling apart, I'm falling apart
Don't say this wont last forever
You're breaking my heart, You're breaking my heart
Don't tell me that we will never be together
We could be over and over
We could be forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0