KUL!

Jag har fått urinvägsinfektion, eller har väl haft det i snart två veckor men har inte orkat bry mig för det har inte varit så illa men nu håller jag typ på att dö, kan inte sitta still för att jag har ajaj och är fan kissnödig hela tiden fast jag egentligen typ inte är det.. Ska iallafall till vårdcentralen klockan åtta på morgonen imorn!

Nkn var iallafall luuugn och sen hade vi ingen ios för Magdalena var sjuk, for till Camilla och så, hon klippte Krille och sen lämnade jag dom mupparna och for tillbaka till skolan men klarade inte av att vara på varmkök och jag klarade inte heller av att fara och träna med mamma pga den här jävla skiten.. Nu sitter jag här och är på jättedåligt humör och typ gråter för det är svinjobbigt och pappa bara skrattar åt mig och jag var redan på dåligt humör sen långt tillbaka, åh. Kommer aldrig kunna somna sen heller så får väl se om det blir nån skola imorn. Blööööööööööö, hejdå.


Kommentarer
Postat av: jossi

ajaj, fan vad alla har de nu helt plötsligt :o

2009-01-26 @ 21:05:16
Postat av: Anonym

AJAJAJAJAJAJAJAJAJAaj . Drick mkt citron !!!!!

2009-01-26 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0