Söndag

Har inte varit så aktiv här på sista tiden men har inte haft någon lust att dela med mig av vad jag har gjort och dess mindre mina tankar för just nu känns ingenting braaaa.

Nu har jag iallafall ganska nyss vaknat, funderar på att gå ner och äta frukost eller någe liknande och sen kanske fortsätta sova! Senare idag får jag se vad som händer:) Blir säkert att vara med Krille eller nå som vanligt, men måste egentligen plugga.. Har faktiskt inte så jättemycket men det känns som det!

Nåjo, snart är det skola och jag antar att ni andra längtar precis lika mycket som mig, puss!

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight
It's only you and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0