Trött!

Fysatan så trött jag var imorse... ställde klockan på kvart över nio och sen när jag vaknar skulle jag bara bluda en snabbis och det kändes typ som en sekund men när jag öppnar ögonen var klockan plötsligt kvart över tio... Bara att skynda sig i duschen!

Kom iallafall i tid till skolan och dagen har sugit:p Har inte varit såhär trött på länge. Men nåjo, efter skolan kom Krille in till stan och traskade runt med mig, köpte två linnen och en väska:) Jepp! Nu snart ska jag väl börja krypa ner i sängen och göra mig beredd för en ny skoldag imorn... Börjar iallafall tolv vilket är ganska skönt:) Men hejdå så länge


Kommentarer
Postat av: juicyfine

söt du va :)

2009-01-11 @ 17:17:22
URL: http://josefinelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0