Hallåj:)

Var ett tag sen jag skrev här och det kommer säkert ta lika länge tills nästa gång för jag orkar verkligen inte med blogg just nu:p Menmen

Idag vet jag inte riktigt när jag vaknade, krille kom förbi en sväng helt utan tillåtelse så han for efter ett tag :p Låg i sängen läääänge för jag orkade inte kliva upp och sen ringde pappa och frågade hur många cider jag skulle ha.. fattade absolut ingenting! Men då var det så att Erika och Henke skulle komma förbi så nåjo=)
Dom sitter och ser travet och det gillar inte jag så ska väl gå ner är maten är klar och sen blir det väl att ta det lugnt där nere med dom:) Sen hoppas jag att det blir en tidig kvll för jag är trött, som vanligt:p Hejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0