Hej

Idag kom pappa och väckte mig nån gång och bad mig slå på telefonen och efter det så ringde det från alla håll och kanter så då var det bara att stiga upp!
Satt nere i soffan med gizmo och såg film tills typ halv tre då jag äntligen lyckats släpa mig själv till duschen och sen kom erika förbi, hon skulle låna min locktång och kläääder:p
Efter det kom johan och jenny och hämtade upp mig och sen har jag traskat på stan med jenny och camilla tills halv sju då jag var tvungen att fara hem och käka!
Ikväll får jag se, vet inte om det blir film eller om jag väljer att sova bort hela kvällen?:o Känner mig trött, arg, irriterad och allt möjligt så får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0