Hurrtigt jenny x2!

Idag började dagen med att jag och gizzzmo for till camilla och skulle sola men när vi väl kom dit så skjutsade erik oss tre till storsand där vi spenderade våran dag:p
Pappa kom nån gång, då var det middag och sen sov jag ett tag, vaknade av ett sms från jenny som skrev att hon nu var hemma och frågade vad vi skulle hitta på sen och efter ett tag kom hon med ett förslag om att vi skulle cykla till Carro i gammelstan och överaska henne och jag var ju självklart på!
Väl vid statoil ringer vi till ida för vägbeskrivning(i hopp om att hon ska bo vid statoil nånstans)! Till svar får vi nånting i stil med "Oj vad långt ni cyklade, då kan jag berätta att carro bor läääängst bort i gammelstan, just innan sunderbyn!) Men vi krigade och tillslut var vi framme, stannade en stund och sen var det bara att cykla hem, men det var faktiskt ganska härligt:)

Imorgon blir det att sola om vädret blir som lovat och sen blir det stan med camilla och jenny:)
På kvällen blir det film med jenny och johan och sen så kanske camilla också, har inte pratat med henne om det än men vi får väl se=) Nu snart börjar cold case så ska se det, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0