kjhgfgjgcm...

Så känner jag mig idag, men nu är det som tur var inte det jag ska skriva om.

Tänkte bara berätta att jag hade en superbra kväll igår:) Massa gott och massa skratt, tummen upp för det! Tror aldrig jag har skrattat så mycket som när farfar, pappa och greger gjorde konster i poolen, oslagbart! Sen pratade vi om massa grejer far och greger gjorde förra sommaren också, haha nåja. dom är som finurliga!
Kom hem sent och la mig min säng utan lakan och allt shit, tänkte bara vila innan jag bäddade den men vaknade halv 6 imorse och fixade det då istället:p

Kommentarer
Postat av: cam

vad glá jag blir när du är glá:)

2009-07-25 @ 19:35:45
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0