puss

ikväll har jag då umgåts med mina små töser! vi har sett film och gjort andra hemlisar som inte får nämnas haha:p vid 11 åkte carro och ida och då fortsatte jag och camilla med privata grejer och sen blev det en till film:) vid tre kom krille och skjutsade hem mig.
nu ligger jag här i min ensamhet och kan inte sova, tyckte det var varmt så slog på fläkten och nu är det kallt och den är så långt bort så orkar inte stänga av den, åh
menmne, måste nog försöka sova men det går inte, har så blandade känslor just nu när det gäller allt så blir väl typ att vaka, hehe

imorn blir det stan med camy en snabbis och sen skulle jag med till krilles systrar som fyller år och fika och sen ska jag nog bara sova, det behövs alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0