eheee

Ja, alla klagar på min uppdatering så tänkte att jag skulle visa att jag kan vara flitig på det här jag också!

Idag började iallafall skolan med en jävligt långtråkig engelskalektion där man skulle hitta tio ord som uttalas olika, jag och ida hittade fyra stycken på en hel lektion:) Duktiga som vi är!

Dagen avslutades iallafall med en historialektion som alltid är densamma, anteckna, anteckna, anteckna och babbel:D Heehe nåja, sen fick jag johanna att skolka och vi traskade till roasters dcär jag köpte en vaniljlatte och sedan satte vi oss på bussen för att åka till porsöberget! Väl på porsöberget så gick vi en bit tillsammans för att sedan gå skilda vägar, lika tråkigt varje gång...
Menmen, sånt är ju livet när man bor på olika gator. Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå för sen ska jag PUMPA hehehe... får väl se hur det går, var ju ett tag sen då jag har varit väldigt sick!

det var väl min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0