Morsningkorsning

Heellåjsan:) Har försovit mig, började 8.15 och har ganska precis kommit ut ur duschen.. Yey!
Smsade jenny igår och frågade om hon skulle på iosen men hon svarade aldrig så jag tänkte att jag går väl på den då, vaknade strax före åtta av ett sms där jenny skrev att hon hade planerat att komma men försov sig:p
Jajamen, förstår inte hur jag kan vakna av ett sms men inte av väckarklockan.. Ja herregud!

Men iallafall, träningsvärken var inte så olilig som jag hade förväntat mig, men det kommer väl:p Ska strax klä på mig och sminka mig färdigt och sen traska iväg till busseeeen och sen blir det skola hela dagen lång=)
Ikväll blir det en tidig kväll, känner att jag behöver det om jag ska orka resten av veckan också.. :)

Nåja, hejsvejs och grattis till Sara som fyller 18 idag! ;)


avslutar med en bild på min lilla sockertopp

Kommentarer
Postat av: s

tack snygging :)

2009-11-18 @ 07:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0