You winnnnnn

Jag erkänner, kan inte vara flitig på det här med uppdatering=) Glömmer hela tiden bort att bloggen existerar..

Men nu när jag ändå är här så kan jag berätta att vi har haft en lite speciell skoldag idag hehe, kollat massa föreläsningar och spelat upp redovisningar och redovisningarna var roliga men föreläsningar är inget för mig, höll på somna hela  tiden...
Efter skolan har jag bara suttit nere i soffan med Krille och svamlat för att jag har varit hungrig och trött!

Ikväll har jag även varit på bodycombat med Johanna, jag suger verkligen på det där:p Men nåja, nu ska jag krypa ner bredvid krille och gizzzzzmo och se lite ncis:D


Ännu en bild på min lilla älskling, så sockersöt:) Där var han dock sötare än han är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0