Då var det igång

Jepp, nu har skolan alltså dragit igång på riktigt och jag är redan leeess.. åh! Tills nästa vecka ska vi ha skrivit en krönika, okej inte världens jobbigaste men jag hatar skrivuppgifter:p

Hade iallafall bara två lektioner idag och det hände väl inte så mycket, efter skolan traskade jag snabbt på stan med ida och carro i väntan på bussen=)
Nu sitter jag här och kollar på min korkade hund och det är faktiskt ganska roande:D Kollade nyss på bilder när vi hämtat honom, han var så mini, lurvig och söt:(

Nåjo, ikväll skulle jag egentligen träna men ska ut och gå istället, greeat!




Mina bäbisar sover!

Pappa dissade mina trasiga byxor, han tycker jag är fattig.. men vem betalar mina kläder egentligen?

Här var han söt..

Riktigt sådär ful är han väl inte alltid men ja=)

Kommentarer
Postat av: stinkobert

ahahahaha bilden längst ner på plutten är tyyp de roligaste jag sett:D

2009-09-01 @ 17:48:35
Postat av: stinkobert

hhahahahah, bilden längst på plutten var typ de roligaste jag sett :D

2009-09-01 @ 17:49:42
Postat av: stinko again

oj ;p

2009-09-01 @ 17:50:17
Postat av: Jenny

Ja jag vet inte riktigt vad som hände när jag tog bilden..:p

2009-09-01 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0