Heeeey

Igår var jag på bio med krille, jenny och johan=) Vi såg sommar med göran och den var väl helt okej, förväntade mig att den skulle vara bättre men nåja:p Fick även min jacka igår som jag beställde för typ tre veckor sen så jag är glad!

Imorse när jag skulle upp så var jag myyycket trött, tröttare än vanligt men jag kom upp tillslut:p På skolan har vi typ inte gjort nå, ändrat lite i scheman så vi slipper onödigt långa hål och får sovmorgon på torsdagar, great:) Fick även veta att efter jul och före sportlovet så är jag ledig på onsdagar och har två lektioner på tisdagar och torsdagar, sovmorgon alla dagar, hur underbart låter inte det?:o
Sen kom krillepille och hämtade upp mig då jag hade busskortet i andra jackan, hehe smart som jag är.

Nu sitter jag här med gizmo som är galen, han blir alltid lika lycklig när nån kommer genom dörren, spelar ingen roll om man varit borta flera dagar eller hämtat tidningen, man får ändå lika många pussar:D
Idag måste jag kolla igenom svenskan då vi skulle ha ett litet prov på allt imorn och sen blir det bodystep!:) Heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0