somebody is gonna miss you, somebody is gonna wish that you were here, that somebody is me

Vet inte vad jag tycker om denna dag, känns så oseriös på något vis. Men det finns såna dagar också :) Har iallafall fått in en sen jag började så det börjar bra.

Till lunch bjuds det på dagobert och sen blir det buffé till middag, och sen självklart vin på det! Lutar även mot utgång så det blir bra. Ingen Samantha idag, men Nathalie skulle med så det här blir ju toppen.

På söndag blir det krogfesten på Olivers, vet inget mer än så men längtar ändå massvis. Kulkul.

Nästa vecka spenderas i Skellefteå, vi är 5st från Luleåkontoret som far ner och jobbar där tisdag-fredag och sen blir det aw med Skellefteborna så det blir att bo på hotell fyra nätter :) Åh vad gott med hotellfrukost! Kommer verkligen bli grymt.

Nu tänkta jag dricka min kopp kaffe och sen ta några samtal innan lunchen serveras. Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0