helg

Gårdagen var pissdålig, räddade upp den ordentligt idag. Tog nytt personbästa, grymt nöjd tjej här, jatack. Så imorgon kan jag vara ledig med gott samvete.

Känner att uppdateringen blir bristande när jag jobbar och låter den nog bli det över helgen också, jag orkar inte.

Och nästa helg far vi till Levi med jobbet, konferens, mat, fest och övernattning. Stört kul, jaaaa!

Sen ikväll har jag syndat, vet inte om mamma läser och hon får inget veta så skriver inte vad jag har gjort.

Funderar på om jag ska glida över till dom imorgon också, är fattig och sugen på något gott, kan kanske fara och handla med pappsen. Har ju cheesecake i frysen, choklad i kylen. Men jag vill ha nudlar och chips.

På kvällen blir det nog en promenad med Linn och sen kommer Jenny hit när hon slutar, mer än så har jag inte planerat men det brukar lösa sig.

Nåja, ska väl försöka lägga mig, men vill inte krypa ur min ziperall, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0