-

Nu var det verkligen längesen jag skrev!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, jobbar och lever livet. Älskar mitt liv just nu, behövde nog vara lite deppig där ett tag för att uppskatta hur fruktansvärt bra jag har det.

Världens bästa vänner, familj och sen självklart mina underbara kollegor!

Har blivit utgång nu varje helg de senaste månaderna och jag som aldrig är ut annars kan inte annat än älska det.

Ikväll blir det utgång. Sitter nu hos mamma och pappa och dricker lite vin, pratade med några från jobbet och dom hade en biljett till hockeyn åt mig men jag var tvungen att tacka nej så det blir att möta upp dom senare på kontoret, ska även presentera Jenny för världens bästa gäng, bara Samantha som saknas!

Ser verkligen fram emot denna kväll, kan inte bli annat än bäst! :)

Lägger in några rader från Jennys blogg haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0