Greaaat!

Idag hade jag ställt klockan på halv sju då jag började tidigt och skulle duscha och allt möjligt... Vaknade dock inte av väckarklockan så det blev stressigt men hann ändå med allt och kom ändå i tid, det ni ;) haha!
Var bara två lektioner idag, på första gjorde vi grupper till ledarskapsjakten på fredag och andra pratade vi och presenterade oss för våran nya lärare och sen vid 11 var det slutt=)

Traskade sen snabbis på stan och blev ett bar brallor rikare och det gillar vi:) Tröjan får vänta ett tag hehe.

Väl hemma gjorde jag inget, satt i soffan och hade ont i huvet och till slut somnade jag och vaknade när mamma kom och gapade att jag måste äta och då fick jag ännu ondare i skallen:p
Efter maten så skulle jag fortsätta sova men ångrade mig i sista sekund och slängde på mig träningskländerna och for på bodystep istället!(y) Hurrtigt jenny! Längesen jag svettades sådär mycket, märkter att jag inte har tränat på ett tag men det var skönt:D

Just nu har jag precis duschat och sitter och dricker min mumsiga smoothie med kiwi och honungsmelon!:-) Ska strax springa upp och smörja in mig och ta på mig min älskade t-shirt och sedan lägga mig i soffan och mysa framför toon disney;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0