I'm losin grip

Imorse var det riktigt jobbigt att kliva upp! Vi skulle samlas 10 i sunderbyn för att spendera dagen på grundet, tror jag det hette:p Lärarnas planer var väl att vi skulle leka som små barn, hålla igång och bada men nja. vi spelade kort och sen nå annat trams och det var väl helt okej=)

Efter det gick jag en snabbis på stan och jag hittade nya höstskor, billiga dessutom! Det här med höst skor har inte riktigt gått som jag vill iår, har hittat två par, ett par gick på 1500 och dom andra på 1700 och min ekonomi räcker inte riktigt till det.. hehe:p Nåja, dom här gick bara på 700 + att mamma skulle betala lite=) Hittade mig även en tröja som mest troligt blir min imorn, yey!

Nåja, nu sitter jag här i min ensamhet och allt kännsjobbigt..:p haha emo som jag är.. Ne men har blandade känslor angående allt just nu, sprängande huvudvärk och dödstrött så ja=)

Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag, lägger även in massa bilder från allt möjligt senare mot kvällen:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0