When you want it the most, there's no easy way out

Blev storsand idag också, jenny frågade om jag skulle följa med henne och johan så varför inte:) Kom hem nån gång efter fyra och fortsatte steka en stund innan jag gick in och tog en nap.

Har ganska nyss duschat och väntar på mat och sen ikväll får jag väl se vad som händer. Är som sagt på mindre bra humör iallafall så blir kanske att ligga i sängen och stirra in i taket eller nå liknande?

Och justde, igår körde jag go kart för första gången i hela mitt liv, galet läskigt men grymt kul!:) Haha!

Och nu slänger jag iallafall in några bilder från lk som jag hittade på mobilen


Avslutar med en bild på helgens plåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0