Onsdag

Har inte varit så trött som jag var idag på skolan på evigheter.. dagen började iallafall med webbdesign och jag och matte är väl snart klara, bara några smågrejer kvar:p
Sen efter idrotten skulle vi få veta hur dom nya klasserna skulle bli, men icket så förhoppningsvis imorgon då. Satt bara och chilla i skolan med jenny i väntan på psykologi och sen skjutsade johan hem oss=)

Väl hemma så somnade jag och krille ganska direkt, tänkte inte alls sova nå länge för 1800 skulle jag på bodystep men halv sex så ropade mamma att det var mat och då vaknade vi så det blev för stressigt, får väl träna extra hårt imorgon då(y)
Nu har vi precis ätit glass med varma jordgubbar och chokladsås och ska lägga oss i sängen och se nånting, vet inte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0