a chapter ending but the story is only just begun, a page is turning for everyone

Kom hem strax efter sju idag, plockade ihop från gårdagen, fyfan hur det såg ut... Glas, flaskor, mat, tallrikar, bestick, såser och ja allt möjligt och överallt. Haha! Efter det tog jag mig en promenad runt sjön :)

Ikväll har jag inte gjort någonting, hoppade in i duschen när jag kom hem och sen har jag legat i soffan i morgonrocken hela kvällen. Började se big bang theory från början igen, kände att jag behövde något som muntrade upp mig men efter tre avsnitt och massa skratt insåg jag att jag orkar inte vara glad. Idag är en dag då jag känner att mitt sanna jag, ett dåligt humör, är välkommet så slog på a walk to remember för hundrade gång och grät floder. Efter den såg jag no reservations som jossi har sagt ska vara bra, och visst var den det, grät lika mycket till den.

Älskar filmer som man man gråter till, nog för att jag gråter till typ alla filmer, men såna där bra.

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen och somna till the notebook, imorgon blir det stan med jossi, om hon nu vaknar det vill säga ;)

Och oj vad jag älskar denna ensamhet, att bo själv, här har ni en lycklig tjej på lite dåligt humör bara idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0