because I know that's weakness in your eyes

Idag vaknade jag vid tio, gick en promenad och sen gjorde jag mig redo för jobb.

Till en början gick det väldigt segt, kändes verkligen att man har varit ledig lite för länge men sen blev det bättre :) Kändes bra att börja månaden rätt okej iallafall, bara se till att fortsätta så också. Första jobbdagen som ensamstående kattägare idag också, tror inte det uppskattades av Montan, nu går han bara runt och jamar och vill ha uppmärksamhet. Jobbig jäkel.

Ikväll skulle jag egentligen till Linn efter jobbet men inte svarade hon när man ringde, sen fick jag höra rykten om att hon sov så gick hem istället. Ska ta mig nånting att äta och sen lägga mig tidigt, känns skönt att få tillbaka lite rutiner igen.. Man blir lite bortskämd av ledigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0