if I say it like I mean it, then maybe I'll believe it, like it's true

Det blev lax hos mormor och det var gottttt. Har nog aldrig varit så mätt och är det fortfarande. Efter maten somnade jag, självklart Hehe. Pappa väckte mig tjugo över sju och sa att dom skulle fara så kollade när bussen gick, 19.27, så det var ju bara att skynda sig iväg. Fick med mig en matlåda och morotskaka, mums. Har kvällen räddad!

Idag är jag på sånt där jävligt humör igen, delvis för att jag är trött och vilken dag som helst kommer veckan i månaden som alla kvinnor längtar efter. Sen lite pga alla idioter som inte bara kan knipa igen, att det ska vara så mycket roligare att sitta och peka ut folk när man precis innan har suttit och dumförklarat sig själv genom värsta tänkbara scenario? Snacka om att ha supit bort sina hjärnor. Åh. Jag vill vara besviken, men det är jag inte, jag är inte ens förvånad..

Ska faktiskt ta och tvätta ansiktet nu och slå igång en film eller nå, försöka komma i säng tidigt och hoppas att jag vaknar på bättre humör imorgon :)

Annars imorgon ska jag göra permanent fransböjning, dock bara för att jag hade ett presentkort som egentligen har gått ut. Har tid klockan ett och hade tänkt ta mig en promenad innan :) På kvällen blir det nog att fara till sunderbyn och åka pulka och leka i snön, det om nånting kommer få mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0