jag försöker men jag förlorar varje gång, antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom

Heeej! Imorse var jag uppe tidigt, gjorde mig i ordning och sen for jag faktiskt till porsön och åt på ob, en Jenny special blev det. Ska ni äta där någon gång, så beställ den, det är inget som finns i menyn utan det är en specialare som kom till under min anställning där. Supergod.

Tog bussen till stan igen, lekte med Monteus lite så han sover när jag är på jobbet. Haha han blir helt andfådd av att springa ett varv runt lägenheten, jättekul! Försöker sluta att kalla honom för Montan, även om jag tycker om det. Fick veta av mamma och pappa att det är ett annat ord för mens och det kanske är därför han gör sönder så mycket av mina saker eftersom han inte vill bli kallad för "Mensen". Logiskt.

Nu sitter jag iallafall och ringer, hade budget innan mat och det är skönt, man känner inte samma press. Har dock en del att ta igen från gårdagen.

I måndags slutade Johan, helt från ingenstans!? Skyller gårdagens siffror på honom, det funkar ju inte utan underhållning. Nu mera står Filip för den, har skrattat tills jag gråtit idag och tackar honom för dagens siffror :)

Efter jobbet blir det en prommis runt sjön och sen imorgonbitti ska jag som sagt till frissan. Åh vad jag längtar, min utväxt är hemsk. Kommer bli att jag bara färgar den och lite ljusare i längderna som vanligt, fast är grymt sugen på mörkt. Jättesugen. Men vi tar det till hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0