jag gav upp för länge sen

Skriver ett inlägg i brist på annat.

For som sagt till mor och far och rensade lite igår, fick med mig två ikeapåsar och en resväska med skor, förstod inte vart alla kom ifrån, det tog aldrig slut. Slängde ungefär lika mycket, eller mamma skulle väl ge mycket till myrorna, haha.. Men jag vet inte riktigt vart mamma har tänkt att jag ska få plats med alla här i min lilla lägenhet.

När jag kom till stan så ringde Jossi, hon satt på kulturenshus och pluggade så jag traskade ner dit och drack kaffe med henne :) Vid 18 kom Sandra in så vi gick och satte oss på friends och fikade och surrade, det var trevligt!

Kom hem vid åtta, somnade i typ en halvtimme och sen gjorde jag ingenting. Fick bekräftelse på gammal information, dog lite. Så.jävla.lättad.tjej. Annars satt jag bara i soffan med montan och pratade med folk, i telefon och på facebook. Nötarn.

Kom i säng vid tre och somnade direkt, har sovit som en jävla stock men telefonhelvetet har då fan ringt hela morgonen, hade helt glömt bort att jag bett Jenny ringa, men det var inte bara hon... :p

Nu har jag iallafall tagit mig upp, tänkte ta mig en promenad runt sjön innan jag beger mig mor kvantum för att surra med Jenny och köpa kattmat :) Annars idag får jag se vad jag hittar på, mamma och pappa skulle ha middagsgäster så det blir iallafall att fara dit och äta middag.

Nu ringer det igen, farmor denna gång. Hon vill ha mitt kontonr, hehe! Det kan bara vara positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0