jubelidiot

Såna finns det gott om och igår lyckades en av alla få mig att bli så jävla tvär mot allt. Efter lite sömn var allt som vanligt!

Vaknade på toppenhumör, sprang ner på stan och köpte en klänning, hem och åt frukost och sen iväg till jobbet. Hade väl inte världens bästa resultat när dagen var slut men har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge.. Haha, älskar att ha Johan mitt emot mig. Har fått avbryta samtal och låtsas hosta och allt möjligt för att jag har skrattat tills jag gråtit, vilket kan vara anledningen till mina resultat.. Nej men det var väl inte hela världen, ligger fortfarande en bra bit över budget så det blir bra :)

Efter jobbet traskade jag iväg till konsum med Samantha och Hallin för att köpa godis till bussresan, sitter nu och äter upp det.. Måste ändå sova hela resan om jag ska orka hela dagen!

Funderar på om jag ska gå och lägga mig, ska vara på jobbet strax efter sju imorgonbitti, huvva..

Och sen kommer pappa hit inatt och lämnar min och Samanthas alkohol och en överraskning, hiiihi godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0