visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut

Igår vid tio tog jag en promenad runt sjön med Camilla. Det var trevligt att surra av sig lite :) Hon höll även med om det där förslaget om att skriva en bok, tur att jag har vänner som stöttar mig.

Väl hemma kom jag i säng ganska fort och efter många om och men somnade jag, innan tolv iallafall. Precis som planerat. Halv tre plingar telefonen till och somnar jag om? Jodå, halv åtta...

Kvart över nio vaknade Montan, alltid trevlig med en pigg och lekfull katt när man är som tröttast! :) Sen fick jag honom att inse att det är mycket mysigare att ligga still och kurra men tog mig upp vid tio iallafall, sprang in till stan och köpte en tröja och sen har jag hunnit med ett varv runt sjön. Sprang förbi kontoret och hämtade min halsduk och min laddare som jag glömt, och där satt det två tappra krigare och arbetade. Stackare! Nu tänkte jag ta och plocka upp här i lägenheten lite innan jag hoppar i duschen och pyser iväg till rosenday spa.

Efter det far jag till mamma och pappa och städar ut lite i mitt gamla rum och i garderoben, har inte orkat göra det tidigare.

Ikväll far jag som sagt till Jossi, får se hur det blir med pulkåkandet, är trött som ett as. Men annars får vi ta det en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0