God jul då

Känns absolut inte som jul måste jag säga men jaja, är det jul så är det väl det. Har precis fönat håret och väntar på att plattången ska bli varm, nog för att den blev det för ett tag sen men orkar inte.. På nå tag eller om typ två och en halv timme kommer Ola, Majsan &co. hit, vi ska väl se Kalle Anka, äta mat och öppna julklappar osv, som vanligt. Känner att det blir en tidig kväll idag, känner mig inte så taggad på nå men nåjo. Finns väl inte så mycket mer att skriva här, ha en trevlig kväll alla!

Och fast vi båda vill
Mer än någonting annat
Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

När jag går därifrån
Och du håller kvar
Så vet vi båda att det är såhär man mår när man hemligheter har

När jag går därifrån
Utan ett ord
Så vet vi båda två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0