God natt

Dagen/kvällen blev ganska lyckad ändå :) Hade egentligen inte väntat mig så mycket i julklapp eftersom att jag fick 4500kr när jag for till sthlm +idolfinalen osv.

Men fick iallafall 1500kr, presentkort på gina(1100kr), presentkort på vila(250kr), ny morgonrock, parfym, kläder, underkläder, strumpebyssor, en necessär, en tavla, choklad, smink och säkert nå mer..=) och så ska jag få gröna färglinser av mamma i veckan, hon hade inte hunnit köpa det så:p Men det blir prima, hade ju egentligen inte önskat mig nå annat än linserna:) Haha! sen fick jag massa småsaker när vi körde julklappsleken också, mycket bra mycket billigt!

Och så har jag sålt kläder som jag aldrig har använt eller kommer att använda till mina fastrar och där tjänade jag 550kr och mer behövlig plats i gerderoben;) Haha!

Nu har iallafall alla lämnat oss så jag ska väl krypa ner i sängen när som helst, kanske slänger in enån bild från kvällen imorn eller nå:) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0